💡Voor de verlengde dagen (10.00- 22.00 uur) is reserveren verplicht voor abonnees (met uitzondering van Platinum, Ruby en Diamond passen) en houders van ongedateerde tickets. Klik hier om te reserveren.
Heb je hulp nodig voor je bezoek aan Ibilaw?
Openingstijden, toegang, services, reserveren... alle informatie die je nodig hebt, of je nu met je gezin of met een groep komt.
-
Als je een abonnement of een ongedateerd partnerticket hebt, dient je jouw bezoekdatum te reserveren (behalve voor de Platinum, Diamond en Ruby Pass) via ons online platform.
Als je een gedateerde ticket hebt, kan je op de dag van je bezoek bij de ingang van het park terecht.
Als je geen ticket heeft, kan je er een online kopen op onze website.
-
Nee, je hoeft jouw bezoek niet te reserveren. Ga rechtstreeks naar de kassa's van het park om jouw korting te krijgen, ook tijdens verlengde dagen.
-
Ik heb een datum geboekt voor mijn bezoek, maar ik wil deze wijzigen. Is dit mogelijk?
-
Om jouw reservering te maken, heb je de code van het toegangsticket dat je al hebt (gekocht via een officiële verkoper, je werkgever of anders) ingevoerd.
Na jouw reservering krijg je geen nieuw toegangsticket, maar alleen een reserveringsbevestiging.
Bij jouw bezoek aan het park moet je het toegangsticket met de barcode/QR-code (in jouw bezit) en de per e-mail ontvangen reserveringsbevestiging voorleggen.
IK HEB GEEN ANTWOORD OP MIJN VRAAG GEVONDEN
Staat je vraag niet in de lijst met veelgestelde vragen?
- Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden in de FAQ?
- Laat je vraag en contactgegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
- Wij beantwoorden uw vragen van maandag tot en met vrijdag, tussen 9.00 en 12.30u en tussen 13.30 en 17.00u.
Contact
Contact
HEB JE EEN VRAAG OVER HET GEBRUIK VAN JOUW PERSOONSGEGEVENS?
Met dit formulier kun je Walibi Belgium en Aqualibi vragen stellen over het beheer van jouw persoonsgegevens (bv. uitschrijven op onze nieuwsbrief, toegang tot jouw gegevens).