Skip to main content
Menu
Tickets Walibi Belgium
walibi belgium

Maatregelen Coronavirus

Tijdelijk gesloten

Beste bezoekers, vrienden van Walibi Belgium en Aqualibi,

gewoonlijk bereiden onze teams zich eind maart voor op de start van een sensationeel seizoen, boordevol nieuwe herinneringen gedeeld door groot en klein. Opdat wij zo snel mogelijk weer onvergetelijke ervaringen zouden kunnen delen, is het belangrijk dat de opgelegde maatregelen door iedereen met grote discipline worden gehandhaafd.

Als familieparken nemen wij, Walibi Belgium en Aqualibi, hieromtrent onze verantwoordelijkheid op. Uw welzijn, en dat van onze medewerkers, geniet onze grootste prioriteit. Bijgevolg zullen Walibi Belgium en  Aqualibi tot nader order ontoegankelijk zijn. Wij volgen de evolutie van de situatie voortdurend op en zullen u van de verdere ontwikkelingen op de hoogte brengen.

Uit voorzorg werken de meeste van onze medewerkers van thuis uit. Ondanks hun inzet om al uw vragen te beantwoorden, kan er een eventuele impact zijn op onze bereikbaarheid. Hoewel wij overtuigd zijn dat u begrip heeft voor deze beslissing, wensen wij ons toch te verontschuldigen voor het ongemak.

Op deze pagina geven wij een antwoord op de meest gestelde vragen.

Indien u andere vragen heeft, kan u steeds contact opnemen met onze klantendienst via +32 (0) 10 42 15 00 of via het contactformulier hieronder. Wij proberen u zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien.

In de tussentijd vragen wij u om voor uzelf te zorgen, alsook voor elkaar. Laten we hier solidair in zijn, want enkel samen staan we sterk tegenover het coronavirus.

Wij hopen u zo snel mogelijk te mogen verwelkomen, zodat we samen weer ontelbare mooie herinneringen kunnen delen.

Vriendschappelijke groeten,

Het Walibi Belgium – Aqualibi Team

Veelgestelde vragen

Ik heb een ticket (met inbegrip van de Aquacard) voor Walibi Belgium en/of Aqualibi waarvan de vervaldatum tijdens deze uitzonderlijke sluitingsperiode valt. Kan ik dit ticket later nog gebruiken?

Ja. De geldigheidsperiode van uw ticket/Aquacard wordt automatisch verlengd tot 30 juni 2020. Deze nieuwe geldigheidsperiode kan geherevalueerd worden naargelang de evolutie van de situatie. 

Ik heb een abonnement voor Walibi Belgium en/of Aqualibi. Wordt de sluiting gecompenseerd ? 

Ja, er wordt een compensatie voorzien. We zullen deze bepalen zodra we een globaal en duidelijk zicht  hebben op de situatie. 

Ik ben geïnteresseerd om een abonnement te kopen voor Walibi Belgium en/of Aqualibi. Kan dit nog steeds?

Neen, omwille van de huidge omstandigheden wordt de verkoop van onze abonnementen gestaakt totdat er meer duidelijkheid is op de situatie. 

Ik heb een groepsreservatie gemaakt. Kan ik dit nog aanpassen? 

U kan voor groepsreservaties rechtstreeks contact opnemen met onze groepsreservatiedienst via reservations.be@walibi.com. Of lees onze faq.

Momenteel is er een promotie op de abonnementen. Wordt deze promotie verlengd?

Alle promotionele acties zijn momenteel afgelast. Nieuwe aanbiedingen zullen online worden geplaatst, zodra we een duidelijk zicht hebben op de verdere evolutie van de situatie.